Dźwięk snu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) a oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie bardziej odpowiednim słowem byłaby "zagłębianie się w środku myślach" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się choć zdefiniowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, skoro istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać owo przez uspokojenie umysłu również utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym i owszem manifestuje się łagodność i mądrość. Inna mechanika polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała natomiast wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy i postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu uzupełnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie mieć znaczenie mnogość różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta niezmiernie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami oraz tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to uporządkowany ćwiczenie, z kretesem koherentny plus konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie dodatkowo inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeka powietrza wchodzi a wychodzi poprzez nos. Myśli natomiast dźwięki po prostu łatwo przepływają, owszem kiedy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się dopiero na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć także bezpośrednie eksperyment pełnej przytomności także nieograniczonej otwartości. Tylko dopiero będzie się w stanie nie inaczej dawać dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie jak na przykład w środku siedlisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze z większym natężeniem w ciągu ciała. Kiedy nuże dokładnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności tudzież przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach tudzież wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, i glob zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem a pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj właśnie jak mucha wewnątrz smole jakże chcesz. Możesz i trenować na głos czy wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając poniżej okazji żądanie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w tym i dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz w ciągu wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie zaś do wnętrza innych. Postaraj się postrzegać owo, w istocie głęboko zaś wprost, na sposób jedynie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii plus jednocześnie pełnej przytomności faktycznie w żółwim tempie, jakże potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, w środku "w tej okolicy dodatkowo w tym momencie". Po chwili bliźniaczy faktyczność pojawia się od nowa - bez zabrudzeń także doskonały. Każdy atom wibruje radością tudzież jest utrzymywany w całości za pomocą miłość. Wszystko jest świeże a nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, niezależnie od momentu tego innymi słowy o tym wiedzą, innymi słowy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się zarówno nasze zgromadzenie, jednakże a więc przedtem odpoczynek od chwili słabości również chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, a więc je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na krańcowość wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka dodatkowo dając im w zamian jedyne trwałe sukces - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dokonać owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (czułość, sympatia, uciecha, równość)

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem szok, bowiem był w ową stronę zaprezentowany pieczołowicie taki tenże sam zdarzenie, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dostęp aż do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś wydarzenie, do którego przyczepiony był wysoki ładunek poruszający, stąd przejąłeś porcja uczuć osób biorących w zanim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół w istocie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi zaś inne klęski żywiołowe w środku chwili, kiedy ano mają miejsce. Gdy istotnie się historia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój zjawisko opuszcza twoje padlina zaś udaje się z misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz żeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się sponiewierany, ponieważ wybitnie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, nieraz śniło mi się, iż w domu wybuchał płomień, zaś ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w rzeczy samej miało miejscowość w środku twoim poprzednim wcieleniu, zaś podniecenie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza obopólnie uwalnia detal zablokowanych emocji dodatkowo pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się incydent albo dramat, co mogę dopuścić się?Możesz istnieć w stanie kogoś ostrzec, aliści ta figura przypadkiem negacja logiczna wciąć twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo tudzież sukurs dla ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem dodatkowo poproś anioły o sukurs wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą także twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów rozwiązanie doświadczania oraz wzrostu, w miejsce życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, że całość u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, natomiast potem poroniłam natomiast niekiedy śni mi się duet dzieci bawiących się radośnie do wnętrza ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w ten tryb, to do wnętrza jaki sposób mogę im ulżyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż pełnia u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą natomiast rozwijają się, w środku miarę w jaki sposób ty plus twoja familia uczycie się natomiast doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat wewnątrz ich imieniu, sprawiając, iż poczują uczestnictwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczę dodatkowo powiedziała, podczas gdy ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo no cudowne. Musiałaś znajdować się niesłychanie otwarta dodatkowo wrażliwa, bowiem córeczka miała traf nawiązania spośród tobą do tego stopnia żywego dodatkowo wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niesłychanie ważna natomiast przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj sława przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu to dowolny pole ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości bytowanie każdej tej części, i w podobny sposób słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć kontrakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wynik podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże dalej powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy i dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, również wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę również kolejność, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jednakże prawdopodobnie ostatnim tchem tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść i je usunąć.Zinterpretowałam to owszem: Muszę wykreślić obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no, dodatkowo nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych i oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy do wnętrza niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania a przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo treść na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów a dlaczego społeczeństwo je mają? Co jest dozwolone spośród tym stworzyć?Koszmar w wielu przypadkach wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od momentu wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w środku innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezbronny lub asteniczny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym wspólnie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia wewnątrz taki wyjście, w środku który negacja logiczna wolno było tego wyrządzić do wnętrza czasie, podczas gdy było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że obecnie od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza prawdopodobnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym stabilny admitancja aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą bez ograniczeń wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości za pomocą krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz z kolei rozszyfrować.W który maniera mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda ułamek twojego snu to niejaki sfera ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy bytowanie każdej tej części, i także słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wyjście jakim sposobem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce masa pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli od tego czasu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę plus sekwencja, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, jakkolwiek być może właśnie tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść i je usunąć.Zinterpretowałam owo w ten droga: Muszę usunąć brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w środku zapewnienie mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I istotnie, a nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą dostosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, to różni kadry postrzegają rzeczy do wnętrza odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów dodatkowo dlaczego kadry je mają? Co wolno spośród tym zrobić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od czasu niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub schorzały, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wraz, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w środku myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ukoić te uczucia wewnątrz taki procedura, do wnętrza kto nie wolno było tego dokonać wewnątrz czasie, gdy było się no tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że już od momentu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć notoryczny admitancja do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą bez trudności przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potęga medytacji

Wpływ turmalinu

Energia z topazu